Geoblog.pl    Kozlowscy    Podróże    BOLKÓW    Urokliwe miasteczko

Urokliwe miasteczko

Polska, Bolków

Naszą podróż zorganizowaliśmy bardzo nieoczekiwianie. Pogoda była w kratke dlatego przekładaliśmy wypad.
Miejscem z którego wyruszaliśmy było centrum Dabrowy Górniczej. Bus przewidywany odjazd miał o 9.00 ale zanim się wszyscy zapakowali wyjechaliśmy około 9:20. Bus wiózł nas do Wrocławia. Po drodze mieliśmy dwa postoje, podróż mijała przyjemnie. We Wrocławiu byliśmy na około 15.00. Od razu udaliśmy się na rozkład autobusów jadących do Bolkowa. Odległość od Wrocławia jest około 80km. Na miejcu byliśmy około po 17.00 , rozgościliśmy się w pokoju i przy kubku ciepłej herbaty i kanapkach planowalismy nadchodzący koleny dzień bowiem ciemność jak to w zimie nadciągała dośc wcześnie wieczór spędziliśmy w pokoju.
Po śniadaniu wypralismy się na foograwiczny spacer po mieście. Głównym punktkem na który się udalismy był zamek. To miejsce miało niesamowity urok, mimo tego że w niektórych miejscach zaspy były prawie po kolana miejsce to było fantastyczne. Piękność bieli śniegu cudnie komponowała się z szarością zamkowych murów.
Nacykaliśmy mnóstwo zdjęć widoki cudne, z wieży zamkowej rozciagał się piekny widok miasteczka zapruszonego śniegiem. Schodząc z zamku wybralismy się na teren Starego młyna i otaczającego go małego stawu. Z tamtąd rozciągał się przepiękny widok na zamek co zresztą będą pokazywały fotografie.
Wracając popołudniem w strone pokoju przechadzalismy się rynkowymi alejkami podziwiając znajdujące się tam urokliwe kamieniczki z filarami.
W oddali dostrzegliśmy market do którego udaliśmy się aby uzupełnić troszeczke nasz asortyment :)
Nasza wycieczka była krótka ale zato bardzo udana. Mimo naprawde mroźnej zimy wypad jaknajbardziej na duży plus. Zapas zdjęć i wspomnień weziemy ze sobą do domu.
W droge powrotna udaliśmy się późnym wieczorem okolice godziny 17:30. Przebiegała ona tak jak ta która się tu dostalismy, najpierw bus do Wrocławia potem przesiadka na ten do centrum naszego miasta.
Dotarliśmy do domu szczęśliwi i uśmiechnieci :) Bardzo zadowoleni.